اسفند ۰۴، ۱۳۸۸

گاهی

دل من در خلوت خودش گم می‌شود.

۱۳ نظر:

  1. خوب اجازه ندین خلوت کند تنهایی ... گاهی !

    پاسخحذف
  2. شايد اسم تنهايي را دوست نداشته باشيم . اما گاهي تنها بودن خوب است ...

    پاسخحذف
  3. گم که شد...دنبالش نگرد....بذار یه کم قدر شلوغی رو بدونه!!

    پاسخحذف
  4. خلوت پيدا كردي بگو ما هم دلمون رو بفرستيم اونجا

    پاسخحذف
  5. خاله قاصدك كجايي پس ما منتظريما.كامنت اول تا چهارم هم رزرو شده .كامنت اول براي زروانه

    پاسخحذف
  6. سلام سلام

    سلام پارسا خوبي عمو جونم

    @اغلن

    آفرين زيبا بود من از اين مضمون توي يكي از شعرام استفاده كردم يادم بياد امروز مي نويسم براتون

    پاسخحذف
  7. ترجیح میدم دلم توی خلوت خودش گم بشه تا توی شلوغی دیگران

    پاسخحذف
  8. اذیتش نکن بگذار گم شه خدا برات پیداش می کنه.اگه پیدا هم نشد یکی برات می خره می ذاره جاش از دل قبلی بهتر.قدر خلوتت رو بدون.

    پاسخحذف
  9. ميدوني،گاهي همچين كه يه چي جلو چشمته ها، اما نميبينيش،چون زيادي اون فضا رو اون شكلي ديديو چشمت بهش عادت كرده .دلم همينجوريه ، طولاني مدت خلوت كنه از اين اتفاقا ميفته واسش

    پاسخحذف
  10. @ آشنا
    نه منظورم آخرين پست وب نوشته هاي اغلن بود!

    پاسخحذف
  11. من از خدامه گم بشم تویه تنهایی و کسی هم مجبورم نکنه پیدا شم....

    پاسخحذف