اسفند ۱۹، ۱۳۸۸

عید

کهنه کردن غم‌ها، عید ماست.

۹ نظر:

  1. شايد منظورت از كهنه كردن فراموش كردنه.آره؟

    پاسخحذف
  2. هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم ...

    پاسخحذف
  3. هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم ...
    :)

    پاسخحذف
  4. کهنه کردن غم ها یک عمله و در ضمن تدریجیه ولی عید یک زمانه و یک دوره مشخص محدوده به نظرم دو قسمت جمله از یک جنس نیستند.یک کلمه رابط این وسط می خواد مثلا عید ما زمان کهنه کردن غم هاست . یا اینکه باید ساختار جمله تغییر کنه تا معنی بده.

    پاسخحذف
  5. غم يا كهنه نميشه يا وقتي ميشه دلم سنگينتر ميشه

    پاسخحذف
  6. کاش اینطوری بود اما
    یه سری غم ها هیچ وقت کهنه نمیشه یعنی نباس بشه
    اگه بشه غمگین تر میشه

    پاسخحذف
  7. عید رو دوست ندارم چون واسه من پر غمه نه پایان غمها...

    پاسخحذف
  8. @پارسا
    بله همونه.

    @زروان
    به نظرم هیچ فرقی بین این جمله‌ای که تو گفتی با اون چه که من گفتم وجود نداره. عید هم برای من محدود به زمان مشخصی در تقویم نیست؛ هر وقت غم‌ها کهنه و از یاد شوند، وقت شادمانی‌ست. حتی اگر عید تقویمی را هم در نظر بگیریم، هر عیدی نشانه‌ی گذشت زمان و قدیمی‌تر شدنه غصه‌هاست.

    پاسخحذف
  9. اينبار ديگه نميشه فراموش كرد غم ها رو اغلن جان من كه امسال عيد ندارم

    با حرف پارسا موافقم فراموش كردن غم ها

    پاسخحذف