خرداد ۰۸، ۱۳۸۹

برای توی فضول

اگر مشکلاتم به تو مربوط بود
تابحال صدبار کُشته بودمَت.

۸ نظر:

  1. :))
    جالب بود

    من اینطوری برداشت کردم که مشکلات من با کشتن اون حل می شه پس اگه خیلی اصرار داری که همدرد شی بیا بکشمت ! یه همچین چیزی ... هرچند یه گم گنگه هنوز

    پاسخحذف
  2. فکر می کنم جنبه ی خصوصی این جمله برتری داره به جنبه ی عمومی اش
    انگار که برای کسی نوشته شده باشه

    پاسخحذف
  3. شاید خطاب به مدیریت نوشته شده...ممکنه
    )))آیکن خنده شیطانی


    (راستی یه سوال املایی آیکن درسته یا آیکون؟)

    پاسخحذف
  4. یک ایهامی تو " اگر به تو مربوط بود" هست جالبه ولی نتونستم تصویر دقیقی ازش تو ذهنم بسازم و کامل ارتباط برقرار کنم

    پاسخحذف
  5. اغلن@

    حالت عامیانه اش بهتر نیست؟مثلا این جوری:
    اگه مشکلاتم به تو ربطی داشت
    تا حالا صد بار کشته بودمت...
    به هرحال یا عامیانه اش کن یا رسمی
    این جوری نصفه نیمه است

    پاسخحذف
  6. @همه
    عرض شود که این‌جانب سعی کرده است جملاتی بنگارد که کمی ذهن ملت را بکار گرفته و کمی شوخی کرده باشد.
    منظورم این بود که اونایی که از آدم سوال و جواب بی‌خودی می‌کنن مسلمن مشکلات ما به اون‌ها ربطی نداره چون اگه گیر کار ما بخاطر اونا بود تابحال حال‌شون رو گرفته بودیم دیگه، نه؟! ولی چون ایراد کار ما یه جا دیگه است پس به اونا ربطی نداره و درنتیجه هم نباید سوال بیخودی بکنن.


    @عمورضا
    خواستم عرض کنم که اگر قصد کودتای خزنده علیه من رو دارید باید بگم فعلن شما قوانین وبلاگ رو با این کامنت‌تون نقض کرده‌ید و باید مراقب عواقب کارتون باشید. کسی‌که توی خونه‌ی شیشه‌ای نشسته سنگ‌اندازی نمی‌کنه.
    (دو تا آیکون خنده‌ی شیطانی)

    @بهانه
    بله، حق با شماست.

    پاسخحذف