اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۹

فوتبال ِ زشت

آقای مورینیو !
لاکِ دفاعی ، طلایی هم که باشد ، زیبا نیست .

۲۳ نظر:

  1. در مدت 6 روز 4 تا پست آپ کردم !!
    قول میدم حالا حالا چیزی نذارم
    ولی اینو اگه نمی گفتم خفه می شدم
    :(

    پاسخحذف
  2. عمرا می تونستم چنین جمله ای تو این حال خراب بگم . جمله اش فوق العاده بود.امیدوارم دوستان قدیمی ام آلمانها انتقام بارسا را بگیرند. کاش بجای زلاتان دیگو میلیتو مهاجم بارسا بود کاش

    پاسخحذف
  3. @زروان
    من که واقعا شاهکارم !
    گل بارسا رو اصلا خوشحال نشدم
    چون دیدم آفساید شده و مطمئن بودم قبول نمی کنه
    ولی گل دوم داشتم می رفتم تو کوچه!! از شادی که دیدم قبولش نکرد
    :((

    پاسخحذف
  4. چرا اینقدر بازیکن کم داشتیم؟ چرا تعویض بارسا باید جفرن باشه ؟ چرا بعد زلاتان نوک حمله باید کرکیچ ظریف باشه که تو اون فشردگی محو بشه؟ حتی اگه از اول پیکه نوک بازی کرده بود شاید گل می زدیم. پیکه بی نظیره دوستش داشتم عاشقش شدم.از مورینیو بدم میومد بیشتر بدم اومد . اگه اینتر قهرمان بشه به همون قهقرائی میره فوتبال که بعد قهرمانی پورتو رفت فوتبال دفاعی و ضد فوتبال محض . نه بخاطر بارسا نه بخاطر آلمان بلکه بایرن بخاطر فوتبال باید فینال رو ببره.امثال مورینیو هیچ چیز زیبائی از فوتبال باقی نمی گذارند

    پاسخحذف
  5. هرگز جام رو بیشتر از زیبایی فوتبال دوست ندارم
    چند سال پیش ، توی یکی از مراحل همین جام باشگاه ها ، بارسا با منچستر بازی کرد
    مطمئنا یادته ، بازی 3-3 شد . ریوالدو محشر بود اونشب
    توی نیوکمپ . حذف شدیم . ولی هرگز یادم نمیره که چقدر لذت بردم از اون بازی .
    مورینیو دشمن فوتباله .

    پاسخحذف
  6. یادم باشه سری بعد بگم بجای کارشناس شما دوتارو ببرن ! من منچستری هستم و از اینتر بدم میاد چون بارسلون و برد اما حق اینتره که قهرمان بشه نه بایرن مونیخی که باخت و رفت نمیه نهایی !!

    پاسخحذف
  7. آخی..حذف شدید..گناه داشتیدا

    پاسخحذف
  8. فوتبال دويت ندارم به ناچار نظر فني نمي تونم بدم :دي
    +
    صبح دو بزرگوار حاضر به خير

    پاسخحذف
  9. @ قاصدک
    درسته یادمه بازی خوبی بود.واقعا اینتر نه زمانی که بازده نفره بود بازی کرد نه بعد اون .به هر حال هر تیمی می بازه.کاریش نمیشه کرد حتی ااگه بهترین تیم دنیا باشه
    @ سید
    اگه بگی لطف می کنی . بایرن مونیخ فوتبال بازی می کنه.تیمی نیست که به این همه دلارهای نفتی موراتی نود دقیقه زیر توپ بزنه. همانطور که گفتم اگه اینتر اول بشه حداقل تا چند سال دوباره ضد فوتبال مورینیو که داشت افول کرد مطرح میشه و دیگه بازی خوب کیمیا خواهد شد . من لیورپولیم ولی ژرار هولیه رو بیشتر از بنیتز که تیم رو قهرمان اروپا کرد دوست دارم چون اون موقع می باختیم ولی فوتبال بازی می کردیم
    @ حیاط خلوت
    صبح شما هم بخیز

    پاسخحذف
  10. سلام.
    ضدحال بدتر از این نمشیه که 15 دقیقه آخر بازی رو خوابم برد!!!ای تف یه این زندگی.چند چند شذ آخرش؟؟؟
    ای لعنت به این اینتر.دقیقا شد مثل اون سال که لیورپول قهرمان شد.3-1 توی زمین لیورپول باختیم و تو خونه به خاطر دفاعی بازی کردن لیورپول 1 گل بیشتر نزدیم و حذف شدیم.به دلم افتاده بود که حذف میشیم.دفاعی بازی کردن خوراک این مورینیوِ.
    @قاصدک:
    خیلی پست خوبی بود.دمت گرم.

    پاسخحذف
  11. درست که دیشب خیلی شب بدی بود ولی عوض امروز مهندس موس.وی با ارای 1.492.879 به عنوان تأثیر گذار ترین شخصیت دنیا انتخاب شد.تبریک!
    دیکت.اتور نگاه کن
    عزت خدادادیه...

    پاسخحذف
  12. آخ که آدم چقد حرصش میگیره از دست این امثال مورینیو هاااااا.
    گند زدن به هرچی فوتباله :((

    نبرد بارسا - اینتر ٰ نبرد بازی زیبا و زشت بود. که بازهم زشتی بر زیبایی غلبه کرد:(

    پاسخحذف
  13. @ میچیکو
    بارسا باید یک مهاجم نوک خوب بخره بجای زلاتان . زلاتان شاید بازیکن خوبی باشه ولی به کار بارسا نمیاد . بارسا یک مهاجم می خواد مثل وین رونی جنگنده و دونده و گل زن.بدون برطرف کردن این نقص بازم به مشکل می خوره . سانترهای دنی آلوز عملا بی فایده شده بود بدون یک مهاجم شش دانگ خوب .
    من هم تبریک می گم
    @ قطره باران
    دست رو دلم نذار که دلم خونه از امثال مورینیو . درسته گاهی موقتا اینجوری میشه ولی همیشگی نیست . بارسا برمی گرده و قهرمان میشه

    پاسخحذف
  14. سلام.خب شاید حرفهای من در اینجا زیاد به چشم نیاد.
    اول از همه باید بگم از مورینیو حالم به هم میخوره.
    با این حال حذف بارسلونا من رو تا حد زیادی خوشحال کرد.نه به این دلیل که طرفدار اینتر باشم.اتفاقن حذف اینتر نیز بنا به دلایلی مرا تا حدی راضی میکرد.
    دوست دارم شما رو به این نکته متوجه کنم که فوتبال قانون دارد.طبق قانون تیمی برنده است که نتیجه را برده باشد.اینتر میلان برنده قانونی مسابقه است.مورینیو نه داور را خریده بود و نه بازیکنانش با دست گل زده بودند و نه با تفنگ بازیکنان بارسا را تهدید کرده بود.مورینیو بازی را در زمین برد،گو اینکه اگر خارج از زمین نیز کاری کرده باشد یا تیمش با دست گل زده باشد یا حتی داور خریده باشند نیز قانون هنوز نتوانسته است دست او را ببندد.
    اگر به بازی دیشب مورینیو اعتراض دارید،اگر برایتان قابل هضم نیست که تیمی بیش از هفتاد درصد توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و ببازد،این نقیصه ای که مغز شما هشدارش میدهد را در رفتار مورینیو جستجو نکنید،به سراغ قانون بروید.
    وقتی ماسیما ماراتزی دارد میلیون ها دلار هزینه میکندمسلم است که اهدافی دارد و آن اهداف مسلمن جلب رضایت من و شما نیست.
    هرچند اعتقاد دارم که همین حرفهای من و شما و همین رضایت من و شما و همین تعقیب کردن نتیجه مسابقات است که فوتبال را زنده نگه داشته و این فوتبال کنونی را و دستمزدهایش را ساخته است ولی قبول کنید لفظ"ضد فوتبال" در معنای کلیشه ای که برای امثال مورینیو و اکبر میثاقیان و چنین بازی هایی به کار میرود یک دروغ از جانب ضعیفان خوش سخن است.این لفظ یک لفظ ویرانگر است که ما را به بیراهه میبرد.

    پاسخحذف
  15. @ من اینجا اکنون
    من ضد فوتبال رو بکار نبردم. این فوتبالی که اینتر بازی می کنه و حتی لیورپول بازی می کنه فوتبال خشک دفاعی بسته و با اتکای صرف به ضد حمله فوتباله ولی به نظر من فوتبال بی ارزشیه. این که مورینیو از تمام حواشی هم به نحو آزار دهنده ای استفاده می کنه که واضح تر از اونه که من بگم. ما گفتم بارسا به خودش هم باخت به زلاتان و به منعطف نبودن سبک بازیش و به نبود فوروارد نوک خوبی که جای زلاتان رو بگیره. ولی میدونی اگه همه رو بیارن به سبک اینتر چه بلائی سر فوتبال میاد ؟ رسما نابود میشه به نظر من امثال مورینیو برای فوتبال جهان مضر هستند حتی اگه ده تا قهرمانی پشت سر هم بیاره. نمی فهمم چطور 90 دقیقه زیر توپ زدن رو به حساب تاکتیک مورینیو بذارند . هر کودکی میدونه که اگر 9 نقر تو محوطه جریمه جمع بشن و تیم مقابل سرزن و شوت زن قابل نداشته باشه گل نمی خورهاون هم با بهترین دفاع های جهاناین نیاز به نبوغ نداره

    پاسخحذف
  16. فکر کنم من خطاب به یکی از اعضای این وبلاگ نوشتم و یکی دیگر از دوستان جواب دادند.
    حرفهای اینقدری واضح بود که نیازی به توضیح نداشته باشد.شما لفظ "ضد فوتبال " را به کار نبرده اید.ولی خدا را شکر در توضیح اخیرتان مفصل منظور خود را بیان داشته اید.
    فوتبال خشک ؟ فوتبال بی ارزش؟
    باید بگویم دیشب جنگ تاکتیکی بین گواردیولاو مورینیو بود که مورینیو برنده شد و مطمئن باشید اگر رئیس باشگاه بارسلونا میتوانست از سواستفاده مورینیو از حواشی به یوفا شکایت کند این کار را میکرد.
    از گواردیولا خوشم میاد که شهامت دارد و شکست تاکتیکی خودش در بازی رفت و برگشت را با صراحت بیان کرد.
    البته که هر کودکی نمیدونه با 9 نفر توی محوطه جریمه میشه بازی رو بست.لا اقل مرور کوتاهی بر یک سال از تاریخ فوتبال،هر سال از آن را که دوست دارید مرور کنید،نشان خواهد داد هر تیم و هر مربی ای قادر به این کار نیست.
    بار دیگر باید تاکید کنم از مورینیو متنفرم ولی اعتراف میکنم باهوش و تواناست و با اقتدار مرد با صداقت کاتالان ها را شکست داد.حال شما خوشتان بیاید یا نه.حال شما ارزش بدهید یا نه.
    راستی
    رئال مادرید در دهه هفتاد پنج یا شش بار قهرمان اروپا شد.هیچ شنیده اید که با یک بازی تماشاگر پسند بود یا یک فوتبال بی ارزش؟یوفا روی کدامش مانور میده؟
    راستی.شما اعتقاد دارید بهترین دفاع های جهان توی اینتر هستن؟

    پاسخحذف
  17. @ من اینجا اکنون
    من جواب ندادم . شما بحثی رو مطرح کردید من هم نظرم رو گفتم. اگه دقت کنید من هم به ضعف بارسا اشاره کردم و اول گفتم بارسا به خودش باخت .اینکه بارسا یا تیم های دیگه می تونند شکایت کنند یا نه زشت بودن این کارها رو نفی نمی کنه . خیلی چیزها زشتند ولی قانونی هستند . من گفتم فوتبالی که اینتر بازی کرد به نظر من بی ارزشه و هنوز سر حرفم هستم.
    اتفاقا اگه دقت کنید می بینید که تو یک سال اخیر خیلی از تیم ها با بازیکن هایی ضعیف تر از بازیکن های اینتر این کار رو کردند و موفق شدند اگه خواستید نام می برم تیم هایی که از بارسا صفر صفر گرفتند یا با حداقل گل باختند یا بارسا رو شکست دادند کم نیستند.
    لوسیو و ساموئل ،مایکون و زانتی بی شک جزء برترین مدافع های جهان هستند. با نگاهی به سابقه باشگاهی و ملی شون به راحتی میشه این موضوع رو فهمید نیازی به توضیح من نداره.
    برای من مهم روح بازیه این که یک تیم چند بار قهرمان شده برام اهمیت نداره. اگه برام مهم بود بجای بارسا طرفدار رئال یا منچستر یا میلان می شدم یا بنیتز رو که تیمم رو قهرمان اروپا کرده تقدیس می کردم ولی دید من به فوتبال این نیست و با شما فرق می کنه

    پاسخحذف
  18. آقای گوادریولا
    باید در اوج جوانی و موفقیت میفهمیدی که فوتبال را 12 نفر بازی می کنند نه دو نفر
    حتی اگر آن دو نفر پاطلایی باشند

    پاسخحذف
  19. آقای گواردیولا
    حتی اگه داور هم به کمکت بیاد،باز هم دو نفر در برابر ده نفر نمی تونن برنده باشن توی یه بازی گروهی

    پاسخحذف
  20. آقای گواردیولا
    لازم بود کسی به شما یاد بدهد که علاوه بر 11 بازیکن داخل زمین یار دوازدهم که کنار زمین ایستاده مغز متفکر بازیست.اگر یازده بازیکنت بهترینها هم باشند برنده نخواهی بود وقتی در برابر آن مغز متفکر چیزی برای مقابله نداشته باشی

    پاسخحذف
  21. @ رضا
    حاجی تحلیلت را . خیلی دلت از حذف منچستر و قهرمان نشدنش پره ها . این بغض مال امروز و دیروز نیست یک بغض کهنه است که الان نسبت به بارسا فوران کرده . ولی عمو همون بایرنی که منچستر رو کله کرد . آقای خاص رو هم کله می کنه این خط این نشون . ما که شش جام رو گرفتیم واسه تنوع هم شده یک بار باختیم . دیگه درست نبود همه اش ببریم :))

    پاسخحذف
  22. زروان

    نه حاجی.دلم از چیزی پر نیست.فرقی هم نداره که بایرن ببره یا اینتر.مهم چیز دیکه ای بود که حاصل شد.البته تسلیت عرض می کنم برادر

    پاسخحذف