مرداد ۰۶، ۱۳۸۹

اينجا كه من هستم(8)

ليلي ها از هر شيريني شيرين ترند
فقط بايد كمي مجنون بود

۶ نظر:

  1. به نظر من مجنون اینجا دوتا معنی میدهک
    1- دیوانه 2- عاقل!
    اگه مجنونی یه کم عاقل شو
    اگه عاقلی یه کم مجنون...

    بعضی ها خیلی چیزها دارن ولی عقلششو ندارن که بشینن بهش فکر کنن !

    پاسخحذف
  2. دخترانی که در انجا مهمان انند
    همه سیمین بر و سیمین تن و سیمین بدنند

    پاسخحذف
  3. آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست
    یوسف عوض شده ست زلیخا عوض شده ست
    سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی
    در عشق سالهاست که فتوا عوض شده ست
    خو کن به قایقت که به ساحل نمیرسی
    خوکن که جای قایق و دریا عوض شده ست
    آن با وفا کبوتر جلدی که پر کشید
    اکنون به خانه آمده اما عوض شده ست
    حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق
    من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست

    پاسخحذف
  4. خاله اگه می شد یه توضیحی راجع به پست بدی خیلی خوب بود....البته می دونم نیاز به توضیح نداره اما به نظرم هر کس یه جور استنباط می کنه فقط برام جالبه که بدونم نویسنده موقع نوشتن چی می خواسته بگه..
    (ببخشیدا توضیحم ندادید حالا اشکال نداره هر جور راحتید)

    پاسخحذف
  5. فکر نکنم نیاز به توضیح باشه
    ولی فکر می کنم در حالی که به نظر میاد دیگه از فرهادها و مجنونها و وامقها و رومئوها و شیرین و لیلی و عذرا و ژولیت خبری نیست با کمی دقت میشه نشونه هایی از اونا رو دید کسانی که واقعی هستن نه توی کتابها و دیوان شعرا .
    به نظرم لیلی ها عوض نشدن اگه مجنون واقعی پیدا بشه اونا هم لیلی واقعی میشن و برعکس
    البته این پست مخاطب خاص داشت

    پاسخحذف
  6. من همیشه فکر می کنم فرهادها و لیل ها و شیرین ها ساخته تخیل شاعرن و اگر بودن شاعر در وصفشون اغراق کرده .

    همیشه میگم اگه مجنون به لیل می رسید که دیگه الان لیلی و مجنون شهره آفاق نبودند



    ایول پست مخاطب خاص داشت :D

    پاسخحذف