مرداد ۳۱، ۱۳۸۹

تفاهم زورکی

او دل درد داشت
و من درد دل...

۸ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. و من هم دلی نداشتم که درد بگیرد یا دردی نداشتم که دلی آن را بگیرد

    پاسخحذف
  3. همه زدین تو خط تفاهما:)
    بازی با کلماتت جالب بود ولی آشنا میزد!
    فک کنم یه جای دیگم شنیده بودم یا قبلا به ذهن خودم رسیده بود یا یه چیز دیگه!

    پاسخحذف
  4. فرشاد@
    از اول نداشتی یا بعدها از دست دادیش؟دلتو میگم؟!

    سمانه@
    شاید شما هم یه زمانی دل درد داشتید و او درد دل!!واسه همینه که آشنا میزنه!

    پاسخحذف
  5. نمیدونم .. فکر کنم اولا داشتم ..
    آخه همیشه آخر پفکم رو می دادم به داداشم بخوره !!

    پاسخحذف
  6. از عنوانش خیلی خوشم اومد
    دقیق واسه همین پسته.

    پاسخحذف
  7. منم می گم آشنا بود بازی با "درد دل" اما قشنگ بود چون عنوانش دوخته شده بود به متن

    پاسخحذف
  8. آشنا بودنش به این خاطره که بهانه چندوقتیه خودش زده تو این محتوا.یعنی پست های اخیرش تمرکز داره رو درد دل و دل درد

    پاسخحذف