مرداد ۱۷، ۱۳۸۹

معجزه میکند ...


اگر لب های تو را داشتم ، ادعای پیغمبری می کردم !

۷ نظر:

  1. تو دو تا سطر بنویس خب!
    در ضمن تکراری نیس ! از اون لحاظ گفتم،که ساختارش قویه و فک نمی کردم کار خودت باشه:)

    پاسخحذف
  2. یعنی دوباره برم تو بلاگر ؟ ولش کن همین خوبه دیگه !
    این ساختار چیه که جدیدا تو زروان هی میگین ؟ یعنی از بصیرت هم مهمتره ؟!

    پاسخحذف
  3. سید قشنگ بود ولی فکر کنم
    اگر لب های تو را داشتم ، ادعای پیامبری می کردم
    بهتر باشه .
    ولی اگه ادعای پیامبری کنه و بخواد معجزه اش رو به پیروانش نشون بده باید همه پیروانش رو ببوسه تا اونها معجزه اش رو باور کنند. باور کن سخته واسه همین ادعای پیامبری نمی کنند شیرین دهنان. زرنگ تر از این حرفهان ;)

    پاسخحذف
  4. @سید
    همون که دیروز قرار بود بنویسی رو می نوشتی
    چرا تغییرش دادی
    البته اینم خوبه
    ولی اون بهتر بود

    پاسخحذف
  5. خب حالا یه لب بده تا بیام به دینت ایمان بیارم
    (آیکون یه دختر خوشگل در حد فاطی کماندو)
    هووووووووووووق
    هووووووووووووووووووق

    پاسخحذف
  6. خب یعنی چی حالا ؟!!!

    پاسخحذف