بهمن ۱۸، ۱۳۸۹

دهه شصتی ها (4)

نسلی هستیم که می خواهند نباشیم

۵ نظر:

  1. نسلی هستیم که قرار نبود باشیم.

    پاسخحذف
  2. چند وقته خوانندتون شدم،و این جمله ای که امروز نوشتین واقعا فوق العاده س.من خودم یکی‌ از همون دهه ۶۰ها هستم که بارها احساس کردم چقدر زیادیم از نظر این جامعه اسلامی!

    یه معلم اقتصاد تو دبیرستان داشتیم که همیشه حرفش به ما این بود:"شما ۶۰ها بخصوص ۶۳هاتون همیشه سربارین.اینقد زیادین که یه عده زیاده تون تو دانشگاها جا نمیشین و هی‌ میاین تو ورودیای سالای‌ بعد امتحان میدین و جای اونا رو میگیرین.موقع ازدواج مرد و زن کم میارین میرین از گروهای سنی‌ دیگه قرض می‌کنین.خونه واستون کم میاد،قیمت خونه میره بالا به دلیل افزایش تقاضا.موقع مردنم مطمئنم زمان شما قبر کم میاد"

    بله ما یک ده ۶۰ هستیم که اون موقع با اصرار به این دنیا خواستنمون و الان با اصرار میخوان نباشیم!

    پاسخحذف
  3. @ سعید
    بله خوانش شما هم درسته :)
    @ coral
    بله متاسفانه همینطوره ولی باید خودمون رو ثابت کنیم چون می خوان نباشیم باید بیشتر باشیم . تا کور شود هر آنکه نتوانند دید :)

    پاسخحذف
  4. ولی من میخوام باشم و به هرکی که نمیخواد من باشم ثابت کنم که هستم!

    پاسخحذف
  5. آخه اونا میخوان نباشیم ولی ما پایدار میمونیم.

    پاسخحذف