بهمن ۰۹، ۱۳۸۸

خداحافظ ؟

پررنگ - کم رنگ - سفید ...؟
یا ، نظرت راجع به وداع در اوج چیست؟؟

۱۳ نظر:

  1. وداع در اوج برا خود آدم خوبه
    اما برا مخاطبانش نه
    آخه دلتنگی زیاد می آره برا اونا ...

    پاسخحذف
  2. ساختارش با بقیه کارهات متفاوت بود. ازش خوشم اومد.
    من تا وقتی حال کنم ادامه می دهم اوج و حضیض ها میان و میرن. برام زیاد مهم نیستند.هر وقت حال نکنم وداع می کنم

    پاسخحذف
  3. پر رنگ..کم رنگ...بی رنگ
    خیلی جیگر میخواد...

    پاسخحذف
  4. پست خوبی بود فرشاد
    به قول زروان ساختارش با بقیه کارهات تفاوت داشت
    ولی به نظرم می تونی اون "یا" رو برداری
    خواننده می تونه ارتباط دو جمله رو متوجه بشه

    پاسخحذف
  5. @همه ی دوستان
    لطفا فردا صبح زود آپ نکنید
    در ضمن حتما باشید
    یه خبراییه

    پاسخحذف
  6. من معتقدم اگه کسی روزی به اوج رسیده نباید وقتی بره که کسی براش دلسوزی بکنه....
    من دوست دارم اگه روزی قرار بود وداع کنم در اوج باشم نه ته کوچه ی تنهایی...
    از پستت خوشم اومد اما نمی فهمم تو کی درس می خونی پس؟ ( آیکون یه مشاور عصبانی که چشماش هم در اومده؟ )

    پاسخحذف
  7. خواهش ممنون که سرزدی
    لطف می کنی

    پاسخحذف
  8. والله وداع در هر صورتی که باشه حال میده :))

    پاسخحذف
  9. آره، پس من الان باید برم!!!(نیست الان تو اوج تشریف دارم!!!)

    پاسخحذف
  10. یعنی که چه؟!!! من بعضی وقتا که حرفی برا گفتن ندارم میتونم کامنت بذارم....اونوقت بعضی وقتا که دارم نمیتونم!! مملکته داریم؟!!!!

    پاسخحذف
  11. @همه

    ممنون ..
    شاید هر دو راه پیش روم باشه

    پاسخحذف
  12. ***

    خداحافظی خیلی غریبه ! خداحافظی در اوج ، دلتنگی ابدی میاره و خداحافظی در قعر ، حسرت ابدی !
    ( البته منظورم برای دیگران بود .)



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  13. توي تمام زندگيم دوبار ترسيدم

    يك بارش رو خيلي ترسيدم ولي يك بار ديگش رو خيلي زياد نه

    طولاني ميشه ولي ميگم

    اون باري كه خيلي ترسيدم زماني بود كه روي قله علم كوه ايستاده بودم و از بالاي بالاي ديواره به پايين يعني يخچال علمچال نگاه كردم هم نقاب خوشگلم از سرم به پايين افتاد و هم با تمام وجود ترسيدم ميشه گفت زهره ام آب شد البته ارتفاعش نزديك به 800 متره و ششمين قله مرتفع جهانه

    مرتبه دوم يك بار يه غار اكتشافي رفته بوديم ما شيطوني كرديم و يه قسمت هايي رو رفتيم كه خوب چشمتون روز بد نبينه و گم شديم اون زمان وقتي كه ديگه هيچ اميدي نداشتم هم ترسيدم خيلي ولي نه به اندازه اولي

    حالا به نظر من بهانه درست ميگه خيلي خيلي جيگر مي خواد زماني كه از روي علم كوه به پايين نگاه كردم 5 سال پيش بود ولي من كه خيلي از اوج ترسيدم

    پاسخحذف