آبان ۲۱، ۱۳۸۸

ماجراهای غیر عادی آقای عادی

آقای عادی زندگی بی دغدغه وساکتی دارد هرچند گهگداری اتفاق های غیر عادی در زندگی اش رخ می دهد . او تنها است و تنها هم صحبتی که دارد گل های باغچه و قمری های بالای پنجره است و گاهاً نیز سلام و احوال پرسی با همسایه ها دارد. تنها دل خوشی آقای عادی نگاه کردن تلویزیون در حالت دراز کش و لم دادن به متکاست و اگر فوتبال موتبالی هم باشد بساط تخمه پهن است . اشتباه نکنید آقای عادی آدم خوش گذرانی نیست او فقط چند وقتی است که کارش را از دست داده و از شانس بدی که دارد هنوز بر اساس توانایی هایش شغل مناسبی پیدا نکرده . خوب داشتم از دل خوشی آقای عادی برایتان می گفتم، دل خوشی دیگر آقای عادی  نگاه کردن خود در آینه است و گاهی در این میان حرف زدن و بعضاً مشورت هایی که با آنطرف آینه می کند. آقای عادی دلخوشی های دیگری هم دارد اما علل حساب اینها را داشته باشید تا بعد ...

پ.ن: اگر  مورد پسند بود ماجراهای آقای عادی ادامه پیدا می کند...

۷ نظر:

  1. پيمان جون زياد خودت رو زحمت نده .

    ضمنا چند وقته كه ميگن از كلمه گاها استفاده نكنيد يعني اين جوري استفاده نكنيد .احتمالا به گوشتون خورده اين حرفا داداش !!!.

    پاسخحذف
  2. خواهش میکنم بابا چه زحمتی...
    درباره کلمه گاهاً از چه لحاظ؟ من چیزی به گوشم نخورده...

    پاسخحذف
  3. كلمات فارسي رو نمي شه با تنوين عربي همراه كرد به جاش مثلا بايد گفت گاهي ، گاه و ...
    البته گفتن اين حرف ها خدمت شما يه جورايي جسارته !!!ه

    پاسخحذف
  4. آهااااا، من دست خودمم که نیست اینجوری عادت کردم.
    اما بازم ممنون به خاطر تذکرتون...

    پاسخحذف
  5. سلام پیمان
    چه ایده ی خوبی
    فکر می کنم کار جالبی از آب در بیاد
    به عنوان یه عضو کوچک بلاگ ،از طرحت استقبال می کنم
    فقط اگه بتونی طوری بنویسی که خیلی طولانی نشه عالیه
    منتظر جواب های بقیه هم باش
    می دونی، آخر هفته است و خیلی از بچه ها زیاد سر نمی زنند
    موفق باشی

    پاسخحذف
  6. ادامه بده ايده ي خيلي خوبيه اما تنها بديش اينه كه بين اين همه نويسنده بينش هي پستاي ديگه مي افته اما مي تونه اين ماركتر تو باشه تو به كسي نگو .. ادامه بده
    ;)

    پاسخحذف
  7. خوبه
    فقط فک کنم علی الحساب باید اینها رو داشته باشیم نه علل حساب

    پاسخحذف