آذر ۲۵، ۱۳۸۸

نوستالژی

یکی نبود
یکی بود
اصلا که کی به کی بود
توی وب شلمرود
هرکیو بگی
.....بود.!

۲۵ نظر:

  1. اینجانب هیچ گونه مسئولیتی درمورد انحراف معیار !!ذهن خوانندگان برعهده نمیگیرم..

    پاسخحذف
  2. ....

    پی نوشت : اینجانب هیچ گونه مسئولیتی درمورد انحراف معیار !!ذهن شما برعهده نمیگیرم

    پاسخحذف
  3. مرسی از این همه حمایت

    اما کامنت دزدی نکنید تو رو خدا :)))))

    پاسخحذف
  4. ببین من پیشنهاد میدم تا جنبشی چیزی اینجا راه نیوفتاده جا خالی رو خودت هرچه سریعتر پر کنی .

    پاسخحذف
  5. @ قاصدک

    هوشیار باش این بهانه میخواد با چند تا نقطه بین ما تفرقه بندازه

    بلند بگید : ما همه با هم هستیم .

    پاسخحذف
  6. بهانه@به همه
    شما هیچ کدام انحراف معیار ندارید!!
    معدل همتون گرفتم تو یه رنجید
    پس انحراف از معبار معنا نداره..
    راستی شنبه میان ترم آمار استنباطی دارم!!!!!

    پاسخحذف
  7. من نمیدونم اینجا وبلاگ گروهی هستش یا مرکز آمار ایران


    راستی منم یکشنبه اول ترم استنباط آماری دارم

    پاسخحذف
  8. کمیاب@
    من جای شما بودم اسممو عوض میکردممیذاشتم ناباب
    یا پریاب
    دی:
    وای الان قاصی جون میاد به جرم چت پستمو تخته میکنه میره
    ما رفتیم

    پاسخحذف
  9. @ بهانه

    غیر از مرکز آمار در ثبت احوال هم مشغولی ؟؟؟


    آی کجا کجا ؟؟؟

    شما متهم هستی به :

    شهید کردن پست پرمحتوا و اعتراض آمیز فرشاد

    ایجاد شک و شبه در اذعان گروه

    ایجاد تفرقه با استفاده از کد رمز 5 نقطه

    و از همه مهم تر گیر دادن به اسم من که جرمش هم ردیفه با پاره کردن پیکچر فلانی

    پاسخحذف
  10. تا جایی که من در کتابها خوانده ام توی ده شلمرود بهانه دست کسی نمی دادند

    پاسخحذف
  11. راستیداشتیادممیرفتعریانابادبروزشده

    پاسخحذف
  12. در راستای تبعیت از همقطاران ؛
    خودتی !!!!

    پاسخحذف
  13. @بهانه
    ببخشید که قانون فاصله زمانی رعایت نشد
    جنون جنوبی به من سپرده بود که براش آپ کنم
    من هم الان داشتم تا چند ساعت دیگه به نت دسترسی نداشتم
    مجبور شدم آپ کنم الان

    پاسخحذف
  14. من تو بد سني هستمااا !!‌امكان انحراف دارم .. اين پست ها برام خطناكه ..

    اما حالا چون نمي خواهيم بشويم رسوا :

    خودتي .
    ..

    پاسخحذف
  15. @كمياب
    دمت گرم!!‌آقا دارم خيلي باهات حال مي كنم !!
    @بهانه
    راست ميگه!!‌ چرا پست من شهيد شد ؟؟

    پاسخحذف
  16. زروان ازلی@
    عزیزم اونجا ده بوده...اینجا وبه!فرق فوکوله..
    جنون@
    عزیزم استقلال فکری داشته باش
    قاصدک@
    خواهش میکنم عزیزم این حرفها چیه؟
    سید@
    مرررررررسی!!
    فرشاد@
    اخه شما به اون میگی پست؟؟تازشم میتونستس تلافی کنی!
    کمیاب@
    خیلی خودشیرینی...دی:

    پاسخحذف
  17. البته همیشه یکی بود و یکی نبود...یا اونی که باید می بود نبود...یا اونی که نباید باشه بود

    پاسخحذف