دی ۰۱، ۱۳۸۸

@آبجي ق

اگر پيش تر خواهر داشتم ،‌هرگز وارد سياست نمي شدم

۹ نظر:

  1. فرشاد جان مگه وارد سیاست شدی؟ نگفته بودی.
    قدر خواهرت را بدان.

    پاسخحذف
  2. من عاذت به دخالت در مسائل خانوادگی و ناموسی رو ندارم

    پاسخحذف
  3. حاجی جان زدی پست مارو جانباز 70 درصد کردی!!
    قاصدک کجااااااایِی؟؟؟
    سیاست به کنار
    چرااقتصاد ما رو خراب میکنی
    دی:

    پاسخحذف
  4. @زروان
    والا از دور دستي بر آتش داريم ..

    @كمياب
    آقا چرا خطرناكش مي كني ؟؟

    @بهانه
    ا؟؟!!‌ حواسم نبود!!
    البته در حد مجروحه .. جانباز نشده كه .. ديگه فوقش 25% -- در ضمن تو چرا از پست قبليت داري اينقدر پاچه خواري قاصدك مي كني ؟؟ بابا بيا خودمون با گفتمان حلش مي كنيم ىى

    پاسخحذف
  5. @فرشاد
    اول اینکه اگه بودم پستت رو حذف می کردم فرشاد
    دیگه نبینم قانون رو رعایت نکردی ها!
    در ضمن اول و آخر نداره
    حالا که یه خواهر ق! داری
    پس باید حرف گوش کنی

    @بهانه
    ببخشید

    پاسخحذف
  6. @فرشاد
    خيلي به دلم نشست دوست داشتم آفرين

    پاسخحذف
  7. @قاصدك
    بيا !! اينم كه فقط زورش به من ميرسه ...
    بابا جان ساعت سيستمم به هم خورده بود ..

    پاسخحذف